Kızlar 25 aylığız emmeye devam ediyor doktprada sordum 3 dişi kaldı diş zamanı emmeye düşkün olur arka azılar en zor çıkan dişler dedi ama yoruldum sanki her gece ağlayarak kalkma bağırma gözleri kapalı sadece emerken sakinleşiyor bu durumu yaşayan varmı desteğe ihtiyacım var uykusuzluğu geçtim artık