minikko 22 günlük bebeğim emdikten sonra kusuyor birde gaz sancısıyla birlikte kendini kastığında da burnundan ve ağzından kusuyor. Bu durumu yaşayan var mı?
pembeninkurku minikko bende yaşadım canım 37 günlükken falan doktora gittim ilaç falan derken geçti öylelikle
minikko aybkkara Damla işe yaradı mı acaba? Ara ara kusuyordu doktor normal demişti ama bugün sabahtan beri hem emdikten sonra kusuyor. Gazı geliyor emerek rahatlıyor emdiğini de çıkartıyor kısır Bi döngüye girdik 😔
aybkkara minikko iyi geldi ama her gaz damlası her bebeğe iyi gelmiyo deneyerek bulursunuz sap simplex kullanmıştı
minikko pembeninkurku Ne ilacı vermişti doktor? Dün bizde gittik doktora eğimli yatır dedi, gaz damlası verdi inşallah işe yarar yavrum kımıl kımıl uyuyamıyor 😔
pembeninkurku minikko bana fitil vermişti bide nurse harveys adında bir gaz şurubu her emzirmeden sonra bir çay kaşığı içirdim fitilin adını yazarım birazdan
pembeninkurku minikko spasmo panalgine fitilin afı ama bunları kullanmadan önce bi doktorunuza danışın derim her çocuk bir değildir bende çok işe yaradı ama☺️ Bide reflü yatağı kullanın ben doğduğundan beri reflü yatağında yatırıyorum☺️
minikko pembeninkurku Çok teşekkür ederim. Tabiki doktora sorarım öncelikle. Sab simplex diye gaz damlası verdi doktor inşallah işe yarar kımıl kımıl yavrum gazdan kızarıp morarıyor
pembeninkurku minikko yaa kıyamam benim kızım da öyleydi bu fitille şurubu kullandıktan sonra çok rahatladı. bazen gazını çıkarmak için bana bile gerek duymuyor. kendi kendine çıkarıyor☺️ İnşallah bir an önce sizinki de düzelir.🥰
DDilekkk Aynı şekilde kusuyordu bebeğim ağızdan ve burnundan 3 günlüktü henüz enfeksiyon çıktı inşallah sizde böyle bir durum yoktur