Fourleafclover21 canım 2 gün önce benim de kızıma egzama dedi doktor vücudunda belli yerlerde var. Kortizonlu bir ilaç verdi 1 haftadan fazla kullanma sakın dedi sende kullanma bence. Geçmezse ya da tekrarlarsa diye başka bir krem daha yazdı o normal bir kremmiş ve mutlaka hergün vücudunu mustelanın losyonlarıyla nemlendir dedi ben zaten şampuanı dahil mustela kullanıyordum aynen öyle devam et dedi. Birde deterjanını granül sabun kullan ütülemeden de giydirme dedi sana da fikir olsun