Babymom123 Epidural doğum yaptım 5 ay 12 gün geçti ama sırt üstü yattığım zaman belim ağrıyor var mı böyle olan normal mi sırt üstü yatmayı özledim ya🙄
mirayybebek Babymom123 var canım biraz dik durdumum belim ağrıyor yattımı sırt üstü arıyor ağır iş yaptım mı arıyor🤦🏻♀️
2cocukluanne222 Babymom123 sezeryan normal farkk etmiyo doğum sonrası herkeste bel ağrısı kaliyo bende normal yaptım.ama belim çok fena dr egzersiz yap guclendir diyo ben iki çocuk okul ödev küçüğün peşinde ev yemek kendime vakti bulamiyorum ki spora vakit bulayim
Mavi_ Babymom123 1 yıldır o ağrıyı yaşıyorum. Geceleri özellikle uyurken yüzüstü sırtüstü nasıl yatarsam yatayım aynı pozisyonda uzun süre kalınca kalkamıyorum sanki felç olmuş gibi 😕
Babymom123 mirayybebek evet ya benimde öyle bebeğimi yıkarken giydirirken falan çok ağrıyo sanki bıçak saplıyolar
Gamzeser Minnaktosbik benim 14 ay oldu hala aynı hiç belim ağrımazdı simdi dik yatsam ağrıdan uyuyamıyorum sanırım uzun süre sürüyor bu ağrılar