Eymensmom94_ merhaba benim bebeğimde 6.ata kadar kabızlık çektik 1.5 aylıktan sonra önceleri 5 gün sonra gitgide bu günler uzadı 15 güne kadar kaka yapmadığı oldu 2 aylıkken doktora götürmüştük sadece anne sütü alıyorsa 5 güne kadar normal diyip 6.gunde fitili kullanmamı söylemişlerdi kullandık ama hiç faydasını görmedik doktor anne sütüne 1 2 damla zerin yağı damlatıp içir demişti biraz onun faydasını gördük.kabizlik çok zor bir süreç buz hergün dua ediyorum kaka yapsın die 😁yapınca nasıl sewiniyoduk anlatamam ben çok çektim kabizliktan ek gıdaya geçince düzeldi şuan hergün yapio 1 2 3 defa hatta 😊 eger ki atmakta darlık bağırsakta sorun yoksa doktor sorun etme düzene gircek dedi çocuğunu çok iyi takip et hergün gazını alttan cikariosa huysuz değilse zamanla duzelio