Eag
ben kullanıyorum canım, ama mamaya ekleyerek. Kusması artık yok desem yeri. Bu sayede kilo alımı da arttı
Eag
bu ürün kaka için değil. gıdanın midede tutulmasını sağladığı için kusma olmuyo. hep sıvı beslendikleri için mide kapakçıkları da tam gelişmediğinden geri kaçıyo süt ya da mama. Thickener bunu engelliyo. Reflü 1 yaş civarı tamamen geçiyorrmuş sanırım. ve ek gıda arttıkça. biz 6.5 aylığız hala kullanıyoruz. her mamasına ekliyoruz. bağırsakları düzelsin istiyorsanız probiyotik damla kullanın. biz bu konuda biogaianın çok faydasını gördük. thickener mide için yani reflü için
Nagis
Hayırlı akşamlar benim bebeğinde haziran doğumlu reflusu var asiri kusuuyordu simdi dr bebelac ar anti reflu maması verdi bi kendimi bi manayı veriyorum kendimi kusuyor manayı kusmuyor sizin dedeginiz tam anlami ile nasil
Minnosunannesi
[bilinmeyen] kullandım hiçbir işe yaramadı
Nagis
[bilinmeyen] peki ise yaradı o dediğimiz mama.
Minnosunannesi
[bilinmeyen] düzelmedi . Günde 20-25 kez kusuyor hala . Sürekli dik tutmamız gerek
Eag
[bilinmeyen] kesinlikle memnun kaldım. Bizde 1 gün içinde kakası düzenlenmeye başlamıştı. Ama kullanıp hemen sonuç alamadım diye bırakmayın. Probiyotikler asıl faydasını uzun süreli kullanımda gösterir. Ama dediğim gibi thickener sadece kusma önlemek için. Kakayla ilgisi yok