Songuldr evde yapacak kişi güvendiğiniz biriyse bence hiç bi sıkıntı olmaz yaptırın evde . Bende çok korktum, sünneti duyunca lafı değiştiriyordum büyüyünce olur kıyamam diyodum ani bi kararla yaptırdık ve şimdi iyiki diyorum iyiki yaptırmışız önümüzden kalktı gitti sünnet olayı artık 😊 benim bebeğim 4. 5 ayı geçmişti dönmeye falan başlamıştı sünnet anında tuttuğumuz için çok ağladı hareket etmek istedi kalkmak zor oldu bizim için. Sizinki tam zamanı daha geç kalmadan yaptırın bence karar da vermişsiniz , o çok anlamaz çok hareketli olmadığı için yatar yani😊 belki hiç sıkıntınız olmaz belki bi kaç gün olur ama korkmayın en fazla bi hafta sonra iyi ki dersiniz , geçmiş olsun şimdiden , damat olduğu günleride görün 🤗