Mavi1602 Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 aylık normalde 4 saate bir 180 cc mamayı içiyordu gün içinde 1 defa çok azcık yoğurt yediriyorum. Son 3 4 gündür asla mama içmek istemiyor 6 saatten önce asla ağzına mama sokamıyorum ağzını açmıyor. Çok şaşırdım 6 saat fazla değilmi valla çok üzülüyorum sizce napmam lazım?
yokbecanim Mavi1602 hasta olacak gibi huzursuzluğu var mı?ya da diş çıkarıyor olabilir mi?böyle dönemlerde iştah gidiyor maalesef
ZeynepGulsah Mavi1602 benim kızım da aynı çok konuşmak istiyor konuşucam diye mama içmiyor zorlasam kusuyor.
UzalRabia Mavi1602 bizimkide 5 aylık 150 cc falan yerdi gün içinde şimdi yapıyorm 60 75 zar zor yiyor yemek istemiyor çişli bezi kilosu iyise dert etme bence kilosu zaten en fazla alcagı 500 gr falandır bu aylardan sonra
Bendeanneyim Akışına bırakın stres yapmayin doyuyordur zorlamayin kilo az derlerse artırırsınız zaten
Mavi1602 yokbecanim hayır hasta olucak gibi bi huzursuzluğu yok dişlere bakıyorum bişeyde göremedim anlamadım🤷🏻♀️
Mavi1602 ZeynepGulsah acaba bu dönemde normalmi bende içiresiye akla karayı seçiyorum normalde hop bitirirdi
ZeynepGulsah Mavi1602 evet bu dönemde normal miş bir gün azcık yogurt bır gün meyve vermeye basladım tekrar mamayı içmeye basladı 🙂
Egelim Mavi1602 Akışına bırakın, meme-mama reddi dönemleri çok oluyor bebeklerin, bizimde o aylarda böyleydi, 3-4 saatte 4 ölçek mama içmiyordu, zamanla düzeliyor merak etmeyin.
Buglemmmm Mavi1602 bnm kızım 4 5 aylkken emmek istemiyordu 9 10 saat emmedigi oluyordu çıldıriyodum resmen sonra ek gıdaya başladık yapcak biseym yoktu artık
Ozgesma Mavi1602 bizde böyle bi dönemden gecmişdik ama sonra düzeliyor böyle ara ara iştahsızlıklar oluyor merak etmeyin ☺️
Anec_2020 Mavi1602 6 saat biraz fazla acaba yemeyi mi sevdi ki mama yerine belki o yüzden almıyordur 😊
Eadabebek Mavi1602 Mavi1602 benim kızımda 5 ay 23 günlük yaklaşık 2 aydır aynı durumdayız. Meme emmiyor mamayı da reddediyor. Ağzına biberonu değince ağlamaya başlıyor . Kaç tane mama biberon değiştirdim ama yok yine aynı. Kaşıkla zorla içiriyorum ağlaya zırlaya. Hem o ağlıyor hem ben tahlilleri de temiz . Ek gıdaya da başladık tadım yaptırıyorum az az ama pek değişecek gibi değil. Kilo alamıyor artık