Merhaba güzel anneler. Oğlum 1 ay 13 günlük. Yaklaşık 1 aydır bigaia ( biogaia değil onu bulamadım) ve nurse harveys damla kullanıyorum. İkisi de bitmek üzere. Doktor bana alışkanlık yapabilir 1 ay sonra başka damlaya geç dedi ama ya işe yaramazsa diye tereddüt ettim. Çünkü bu kullandıklarımdan memnunum. Siz değiştirdiniz mi yoksa aylarca aynısını mı kullanıyorsunuz?