Hafsaninannesi_ İngiliz subay şöyle diyordu: ""Ölü askerleri vardı 14, 15, 16 yaşlarında ve inan ki gülüyorlardı. İlk kez kaybedeceğimizi o gün hissettik."" Yürekleri kendilerinden büyük 15 lik şehitlere selam olsun. Zaferimiz kutlu olsun⚡🇹🇷
ilknurgoksu Hafsaninannesi_ Türk milletinin Çanakkale’de elde ettiği zafer, bütün dünyaya verilmiş bir insanlık dersidir.