Günaydın kızlar sabah sabah aklıma takıldı annemde uyarınca, oğlum 6 ay 20 günlük, hareketleri her şeyi normal sadece gün içinde ara ara kendini sıkıyo yüz ifadesi değişiyo sonra gözlerini yukarı dikiyo bi kaç saniye sonra düzeliyo elleride oynuyor bu sırada hep zaten elleri sürekli aktif hep ellerini parmaklarını havada tutarak oynatır bilmiyorum anlatabildim mi ama. Kendini de geriye atma huyu var bişeyi istemediğinde yapıyor gerçi ama. Normal mi bu