Doğumdan önce kızıma cüce olacak diyorlardı Doğum yaptım iki yağı ve el bileği kırılmıştı evet eli ayağı kısaydı ama abartılacak kısalıkta değildi kırıkları kendi kendine kaynamış alçıya gerek kalmadı test yaptılar cam kemik hastası dediler genetik dediler ama bizde hiç böyle doğan bir bebek olmadı ben Benim tarafımda nede eşim tarafında dün gittim gördüm ağlıyordu elini kolunu oynata biliyordu doktor tedaviye başladık durumu iyiye gidiyor tip1 cam Kemik hastası dediler