ozlemtuncay Lütfen yardım edin bebeğim kaka yapamıyor çok zorluyor kendini ne yapmam gerekli tecrübeli anneler
Gns- Sadece anne sütü alıyorsa 10 gün kaka yapmamasi normal karşılanıyor. Onun gaz sancıları başlamıştır büyük ihtimal o yüzden ikiniyordur. Masaj yapıp sıcak tutmaya çalışın. Allah kolaylık versin.