Merhabalar herkese bebeğim 22günlük 10 günden beri gaz problemimiz var. Doktorum biogaia ile başlattı bu problem için. Arkasından nurse harveys damla ve colex şurubu verdi. Nurse harveys günde 3 kere 15 damla , nurse harveys colex şurubu 2,5ml 3 defa ve günde bir kere biogaia 5 damla kullanıyoruz. Bebeğim kakasını da gazını da yapıyor ama bi türlü okunması ve ağlaması bitmiyor. Bu kadar damla çok iyiymiş gibi gelmiyor hangisi sorun çıkarıyor anlamadım. Damlayı değiştirip sab simplex ya da zinco deneyeceğim bir de. Artık ne yapacağımızı şaşırdık ne uyuyor ne ağlamadan duruyor resmen. Yemek yiyemiyorum uyuyamıyorum ne yapacağımı şaşırdım. Sizin kullanıp işe yarayan damla hangisiydi lütfen yardımcı olur musunuz