Asyavera benimkide akşam uykusuna 9.30dan önce asla geçmiyor. Bir kere 8.30da yatırdım o gece ne çektiğimi ben bilirim. Yarım saatte bir uyandı.
Sabahları da 6.30da kalkıyor birdaha uyumuyor.
Gündüzleri bende uzatmayi denedim 1 hafta boyunca ama benimki gözünü bir kere açmaya yeltentigi zaman asla birdaha kapatmıyor.
Birde benim kundak problemik var şu an onuda bıraktırmaya çalışıyorum ama çok zor. Elinin açıkta olduğunu anladığın an basıyor çığlığı