Bebeğim 3 ay 13 günlük yaklaşık olarak bir haftadır uykular haram oldu. Geceleri saat başı kalkıyor. Bazen uyanıp geri uyumuyor gece yarısı ayakta sallıyorum. Yada ağlayarak uyanıyor susturmak çok zor oluyor meme bile almak istemiyor. Gündüz uykuları yarım saat kadar. Eskiden de uykuları çok iyi değildi ama artık çok kötü. 4.ay atağına erken girmiş olabilirmiyiz. Hep korkuyordum bu 4.ay atagından. Ya bu atak değilse daha beteri gelirse diye de korkuyorum.. Bundan beteri hiç uyumamak olur sanırım.