Pamuguum Lütfen stres yapmayın. Birden yapıyorlar üstte de birkaç örnek verdim kızımdan. Şöyle ki iki üç haftaya kadar ciddi değişiklikler farkedeceksinizdir 11. Aydan sonra kızım bizi çok şaşırtmıştı. Aslında oğlunuz şuan da anlıyor ama umursamıyor. Kızım 10 aylıkken adına bakmıyordu. Çok evham yapmıştım. Şuan maşallah eline ne alsa amacına yönelik kullanıyor. Tarak,kaşık, telefon (telefon asla vermiyorum. Eline alınca kulağına koyuyor sadece) bunlar güzel beceriler diye düşünüyorum tabi tecrübeli anneler daha iyi bilirler. Dediğim gibi evham yapmayın takipte kalın bol bol ilgilenin güzel gelişmeler yaşarsınız inşallah bizim gibi😉😉