Eee canım biz hep mama ile beslendik sade 3 ay emdi mama destekli oda şuan bi sabah kalktığında bi gece uyuyacağı zaman veriyorum ben banada doktor mamayı azalt öğünle besle dedi ki zaten bebeğim yemek tarzı şeyler istiyo gün içinde mama verirsem çok çabuk acıkıyor bende gün içinde ek gıda ile besliyorum kahvaltı ile başlıyoruz bizimle en son akşam yemeği yiyiyor arada öğle yemeğide var tabi ama ben yanlış bilgi vermiş olmayayaım sana 🤗🤗🤗