Herkese merhaba öncekilikle oğlum 14 ay 9 günlük son 3 gecedir uykuları berbat her 1-2 saatte bir kalkıp oturuyo ve ağlayarak uyanıyo tekrar uykuyu da sallayarak geçiyo artık bu uykular eziyete dönüştü sabah uyandıgımda dayak yemiş gibi hissediyorum ve yorgun kalkıyorum gün icin de enerjim olmuyo şuan toplam 8 dişi var sıra azı dişlerinde sorun diş mi başka birşeymi çözemedim ama dişe yoruyorum sizler azı dişler çıkarken böyle şeyler yaşadınız mı?