Haziran98 Ya Allah aşkına şu Gaz belası daha ne kadar sürecek yavrumda bende bıktık ya 5ay 18 günlük gece gündüz kıvranıyor ne rahat meme emebiliyor nede rahat uyuyor hep böyle mi sürecek 😬🥺
Berenbegum Haziran98 baya uzun sürmüş cnm benim bebe de çok gazlıydı ama çok şükür 3 ay sürdü rezene falan kaynatıp içirmeyi dene istersen bizde onda çözüm bulmuştuk
uykucukoala Haziran98 geçmiş olsun öncelikle bizimki tam anlamıyla 8 aylıkken bitti bizde gazdan çok çektik
Adeviyee Haziran98 kullandığın ilaçlar da gaz yapıyor olabilir devletin verdiği devit 3 ilk kullandığım zaman gaz yaptı bıraktım. 4. Ay da Demir ilacı ocean aldım o da gaz yaptı bebeğim sabah kadar kıvrandı onlar da etkiliyor olabilir
Haziran98 Tuba yok bacım ya yok tamma daha rahat çıkarıyor artık ama bitmiyor cocuk ilk günki gibi kıvranıp duruyor hala bak bu saate uyanmaz ayakalrini ite kaka uyandı karnı gurul gurul valla bitmicek diye ödüm kopuyor
Fatmaapo Haziran98 alerjık bebekmı acaba alerjık bebeklerın gaz sancısı uzun suruyor. Bız alerjık bebegız 7 ay 5 gunluk dedgnız gnı gece sabahkdr kıvranıyor. 😔
Haziran98 Berenbegum tamam tatlım.rezeneyi denemiştik ama şimdi yine deniyim inşallah bu sefer etki eder
Melek030 Berenbegum rezenenjn ne kadar zararlı olduğunu bilmiyorsunuz herhalde. İçerisinde hormon genetiği bozan birsey varmış. Bebelere vermeyin yazık günah gaz sancıları 100 gün çekilecek masajdan başka birsey kar etmez. Bisiklet hareketi yapin bacaklarını karna doğru çekin rahatlar ben hep öyle yapıyorum
Haziran98 Fatmaapo yani alarjik hiç bir belirtimiz yok benim gözle gördüğüm yani teninde ve kakasın da başka türlü anlaşılıyor mu bilmiyorum
ozlemtuncay Adeviyee bende 3 gündür d3 vitamini kullanıyorum bebeğim kakasını yapamıyor kıvranıyor bende düşündüm acaba ilaçtan mi diye sizde de olduysa demekki ilaçtan dolayı artık vermeyi bırakmalıyım
Adeviyee Hismom ocean kullanıyorum ondan memnun olduğum için Demir ilacını da ocean almıştım o gaz yaptı benim bebeğime
Akademikanne Bitki çayları ve kimyon tarzı şeyleri vermemenizi öneririm, bebekler için uygun şeyler değil doktorlar öyle diyorlar. Benim kızımın da gaz sancıları uzun sürmüştü biraz sabır gerekiyor malesef bu süreçte. Gaz masajlarina devam edebilirsiniz.
Haziran98 Akademikanne hiç bir gaz damlası kullanmadım ama gerçekten artık yorucu oldu ikimiz içinde 😔
Kermit Haziran98 6 qy 20 gunluk olduk hala ayni şekilde tam gaz devam bende çok merak ediyorum ne zaman bitecek sabahın köründe sanci ile uyandi yarim saattir ayakta uyusun diye sallıyorum ama bizde alerji vsr tabi onunda etkisi var buyuk ihtimalle
Gamze16meva Kolik bebeklerde tamamen gecmiyor maalesef benim kızım 8 aydan sonra rahatladı suan 14 aylık ama halen gazdan uyandımız oluyor