Reynizz benim kızımda da belirtiler önce hapşırık, burun tıkanıklığı ve geniz akıntısıyla başlamıştı. 1-2 gün takipte kaldım ama ateş olunca direkt doktora gittik 3. Gün.
Boğaz enfeksiyonu olmuş. Antibiyotik kullandı. Ateş için ibufen ve fitil verildi. Ateş düşürücüleri kullanmak zorunda kalmadık şükür ama antibiyotiğini düzenli kullandı. Burnunu da asla açtırmadığı için mecburen nebülizatörle seruö fizyolojik vererek açmaya çalışıyordum. Beni en çok burun tıkanıklığı zorladı.