Aynı şeyleri yaşıyorum 4,5 gündür. 3 ay 9 ginlüğüz. Mama takviyeli gidiyordum. Anneme söylüyorum almıyor memeyi 5 dakikada bırakıyor diye . Demekki tok diyorlar. Doyuyor mama verme diyorlar. Ama aç olduğuna eminim. İştahsız diyorum. Bebek iştahsız olmaz diyorlar. Ama emmiyor yani. Zaten savaşıyor memede. Gelip geçici mi acaba? Yatarak biraz emiyor. Kucağıma rmme pozisyonu aldığım an çığlığı basıyor. Biberonu verince hemen anlayıp onu seviyor😢 biberon verme diyenler kaşıkla da yemiyor. Emmiyor da. Aç mı kalacak ki