Arkadaşlar 4 ay önce sezaryan ile doğum yaptım göbeğim var sinir bozucu bir şekilde aynaya baktığımda canım sıkılıyor bu göbek nasıl gider varmıdir bir yolu fikirlerinizi bekliyorum birde normal korse bebekle zor oluyor tayt korse alıp kulanip memnun kalan varmi varsa nerden aldınız acaba göbeğimle başım dertte 😏