4 buçuk aylık bebeğim var soğuk algınlığı ve az önce öksürük çıktı ilaç vermeden nasıl tedavi edilir. Ihlamur veriyrm ayağın altına limom Sur dediler sürüyorum iyiydi birden bire yattığı yerde öksürük oldu ilerlememesi için pekmez ve tereyağı katıp versem zararı olur mu acaba