Oğlum 2 gün önce fışkırır tarzda fena şekilde istifra etti usutmustur dedik ama hiçbirsey yemiuor ve çok aşırı sulu şekilde kaka yapiyor. 2 gün oldu gözlemliyorum geceleri uyanıyor ağlıyor baya su istiyor içip yatıyor sanki içi yanıyor bugün yine uyandı 4 5 defa oldu hayatta bu kadar uyanmaz göğüs kafeslerini gösteriyor randevu baktım bulamadım. Özele götüreceğim birkaç saat sonra benimle aynı durumu yaşayan anneler varmı?