Kizlar 4 aylık kızım ve emziriyorum ama çok hastayım dünden beri grip soğuk algınlığı sanirim ve iyice artti burnum tikali ve aciyor artik basimin agrisi mahfetti beni oksuruk bogazlarim ağrıyor ve sesim gitti dunden beri kızımı sevemiyor opemiyorum emzirmeden emzirmeye kucağımda oda maske ile emziriyorum temasta etmiyorum simdi ben hastaneye gitsem emzirdigim için birşey yapamazlar sizlerin tavsiyesi neler ne yapabilirim ağrılarım var iyilesmek istiyorum ihlamur ictim limonlu soda içtim parol içtim başka ne yapılabilir