46 günlük bebeğim. Kucakta uyumayi seviyor. İlk başlarda rahattim nasil koysam oyle duruyordu. Kafasını çevirmeye başladığından beri sadece gunduzleri kucağımda uyusun diye düşündüm. Fakat gece uykuya dalana kadar yine gogsumde yatıyo. Bi haftadir kafasını omzumla dirsegim arasina kaydırıp yamuk uyuyodu ama yuzu disa dönük oluyodu. Bu gece uykuya dalmasini beklerken dalmisim o da yine kafasını kaydirdi bu sefer yuzüstüydu. Burnu kapaliydi hemen düzeltip yataga yatirdim ama iyice korktum. Ya uyanmasam nolcak? Gunduz kucakta uyusun tamamim da gece riskli siz nasıl yapıyorsunuz? Cok korktum