Benim bebeğim de 8 ay 15 günlük gece uyanmaları çok ama kendi memesini alınca uyuyor bunaralar dönmeye başladı sanırım yüz üstü yada yan yatarken kolu uyuşuyor ondan ağlıyor bi bakıma gece beslemek iyi değil diyorlar ama mecbur kalıyoruz formül mama içiyor ama genede şöyle bi yatınca uyanmayıp güzelce uyusalar benim bebeğim de şimdi değişik seslerden korkmaya başladı . Bazen gece ağlıyor sürekli susmuyo bazen de mamasını içip uyuyor Allah hepimize kolaylık versin