Bebeğim 15 aylık kız.. normalde çok sevecen çok oyuncu bi çocuktur ama bazen durup dururken kendi kendine kızıp elindeki şeyleri ısırıp yada parmaklarını ağzına sokup kendini sıkıp ağlıyor😞😞ne gibi bi sorunu olabilir acaba diş çıkarıyor ondan mı yapıyor acaba jel filan kullanıyorum ama bilemedim umarım ciddi bi durum değildir.🤦🏻♀️