Kubra55 forumda dogum odenegi ile ilgili bi konu vardi ordan e devletime girdim boyle bi odeme var ama anlayamadim bilen varsa bilgilendirebilir mi acaba
Pelin4462 Kubra55 canım bende aldım ama onu takip edeceksin örneğin ayın 14 ü ile 20 di arası diye görünüyordu bende ilk ay unuttum para görünüyor ama gidip oraya sorduğumuzda adıma para gözükmedi .Onu takip et o gün gidip çekebilirsin tatlım .
bundlebeach Kubra55 google img yukle yazip resmi yukleyin kopyala yapistir yapabilirsin bu sekilde bi deneyin
Kubra55 Zeynepnefesinannesi 4A/4B İşgöremezlik Ödemesi Görme kisminda cikiyor para pttye yatmis ve geri gitmis oyle yaziyo iki tane Vaka hastalik diyo biri 118 biri 197
Zeynepnefesinannesi Kubra55 benimde doğum ücretim 200 tl olarak yatmış pttye biz eşimle süt parasını sormak için gitmiştik doğum ücretini aldınız mı diye sorduklarında öğrendik öyle bi para yattığını
Kubra55 Zeynepnefesinannesi süt parasına nasıl basvuru yapiyosunuz peki ben iki kizimdada dogum parasi almadim ama sistemde tek kizim gozukuyor
2Minnosannesi Kubra55 Rapor almışsınız o tarihlerde o zaman. Is gorememezlik parası rapor parası oluyor 😊
2Minnosannesi Kubra55 Evet. Ama isterseniz banka hesabınıza gönderebilirsiniz. E devlette arama yerine şahıs ödemeleri banka hesabı tanımlama yazın Ordan banka hesabınızı ekleyin.
Selin2021 Kubra55 e devletten kendi banka hesabınızı tanımlayın direk oraya aktarılır paranız pttye gitmek zorunda kalmazsınız