Zeynapasel bnm hepsi beyazdi kendi dustu zaten ama mavi iple yaptiklarini kendilerinin mi almasi gerekiyordu acaba bilgim yok dikisler ipler konusunda fikir yurutuyorum sadece ama sure uzun olunca kesi de olsa yirtikta olsa iyilesmistir bnm kesi yapilmadi yirtik olustu dikislerim beyazdi iyilesti coktan hatta ebe icerdede cok yirtigin olustu dedi iceride dikis atiyorum dedi 1 saate yakin dikislerimle ugrasti nerdeyse bende tedirginim aslinda tekrar el atmalarindan o konuda psikolojik olarak cok yiprandim cokta korkuyorum acikcasi ama hala lohusa kanamasi gibi ara ara kanamam geliyo kanama olmadigi gunlerdede su gibi akinti oluyo iltihap yada enfeksiyon mu var diye dusunuyorum normal dogumun hem kendisi hemde dogumdan sonraki sureci zorluymus sezeryan olsaydim keske diyorum bnde