Denisa herkes az çok geçiyor bu dönemden emin ol doktorun verdiği gaz damlar veya masaj bi nebze rahatlatmıyor mu ? İlk 3 ay bende çok zorlandım sonra bir yerden okumuştum bebek en çok annesinin sevgisine kokusunu ihtiyaç duyar sadece orda güvende hisseder düşünsene mutlu mesut bi su dolu bi dünyada yaşıyordun loş bi ışık belki, beslenmen otomatik çişin otomatik hooop birden sesin ışığı olduğu bi dünya herşey garip nefes almak bile refleks olarak emiyorsun tamam ama midesi hazır değil ki daha sindirmeye, şöyle düşün uyumuyorsa sana gıcığında yada nefretinden değilki annesi acı çekiyor belliki biz koca insanın bi yerimiz ağrısa uyuyabilirmiyiz mesela , derin bi nefes al ve bu günlerinin geçeceğini İnan emin ol geçiyor sonra sarılıp uyuyacağınız günlerde gelecek inşallah 🌸