Merhaba kızlar sezeryan ile doğum yapalı 3 ay oldu Bugün sabah ve az önce yapışkan beyaz bi akıntı gelmiş iç çamaşırıma normal mi dir böyle birşey yaşayan oldu mu Enfeksiyon falan mıdır emzirdiğini için regli de olmadım hala emziren anneler daha uzun süre sonra regli olabilir demişti doktor hafif bi karın ağrısıda oluyor