Mevsimim Kizlar benim kizim 6 aylik emziriyorum ve disim agriyor ozele gidip yaptircam ama korkuyorum sute gecicek ve kizima zarari olur diye yaptiran varmi bide kanal tedavi yaptırmıştım kirildi kaplama yapcaklar dayanikli oluyormu yine kirilirmi acaba
elmasekerimmm Mevsimim 5 aylık bebeğim var hem kanal tedavisi yaptırdım hem dişimi çektirdim mecburen çünkü artık dayanılmaz ağrılarım oluyordu doktoruma emzirdiğimi söyledşm 2 saat emzirme dedi öyle yaptım çok şükür hiçbişey olmadı bebişime diş ihmale gelmez bence git canım zaten insanın bi süre sonra psikolojisi bozuluyor ağrı sızıdan
Zumrana Mevsimim ikinci sorunuzun cevabını bilmiyorum ama bende tedavi yaptırdım yanlış hatırlamıyorsam 6 saat emzirme dendi ben 10 saat emzirmedim iki göğsümü sağıp döktüm sonra emzirmeye devam ettim bir sorun yaşamadım benimde yaptırdığım zaman kızım 6 aylıktı
ArassMom_ 2 haftalıkken 20 lik dışımi çektirdim 2 saat emzirme dedi sonrasında direk emzirebilirsin dedi ben 4 saat kadar bekledim sonrasında emzirdim hicbir sorun yaşamadım. Geçmiş olsun 🤲🏻