Edaonur Bebeğim dört buçuk aylik 2 hafta önce sünnet oldu ve bugün altını değiştirirken pipisinin içine kaçtığını gördüm derinin içine gömülmüş neden olur böyle bişey başına gelen var mı
Alininannesi26 Edaonur nsl yani idrarını yaprsa pipisi kendini bırakır benim oğlumun da pipisi çok kucuk 1 yaşına giricek doktora sorduk kilodan dolayıdır dedi 🥺hala küçük ama
Ensaringunlugu Edaonur benim bebeğim 2 aylıkken sünnet oldu şuan 9 aylık idrarını yapmasinda felan herhangi bir sıkıntı yok doktorlar kasiklarindan dolayı öyle olduğunu söylüyorlar normal yani bol bol hijyen unutmayalim 🤗
Edaonur Alininannesi26 bilmiyorum bu zamana kadar normal görüntüdeydi bu akşam baktığımda içine gömülmüş duruyordu uc kısım içine kaçmış
RuzgarMommys Sünnetten sonra 1 ay her alt değişmeden pipinin ucunu disari çıkarır sekilde yapmalısınız Gömük pipiler öyle oluyor çünkü içine kaçıyor siz çıkartın masaj gibi
RuzgarMommys Edaonur Canım onu doktor bilir mesela sünnet zamani ne dedi size ? Pipi ucu gömük vs bişeyler dedi mi ?
Ygz30 Bizdede oldu.6 aylıkken sünnet yaptırdık.Hafif topluydu.Şuanda çok hafif toplumbazen oluyor üşüyünce falan diğer türlü olmuyor.Geçici bir şey bence bizzat yaşadım
bynkutan Geri çekerek masaj yapın vve temizleyin sana bı muaynane de etttirin derim bizim Dr yapışıklık çok olmaması için geri ccekerek masaj yap sık sık demişti Allah korusun yapışma fln olmuşsa farketmezseniz sıkıntı yaşarsınız bı muuaynede fayda var bence