kızlar merhaba. 4.5 yasinda oglum var 2018 senesinde testis ameliyatı oldu ve doktor bi şans verdi anne karninda hic aşağı inmemis ama yine de bi şans verip aşağı indirdi testisi ameliyat ile. gecen hafta cuma goturduk dedik belki bi gelisme vs olmuştur. Rabbimin izni ile insallah ultrasonda gelisme var ama biraz yukarı çıkmış yine bi ameliyat edip bakıcam eğer ultrasondaki gibi gelisme olmuşsa aşağı çeker kapatirim ameliyati ama allah korusun gelisme olmamışsa testisi alır kapatirim ameliyati dedi doktor. basina gelen yada cevresinde yasayan var mı? bir de oglumun adı malik onun icin dua eder misiniz insallah gelisme vardir ve almak zorunda kalmaz doktor. allah razı olsun şimdiden.