Gok_53 Tazeanne41 yok artık 🤦🏼♀️ Bebek bu daha yani saç uzatmak için yağ mı kullanılır . Zamanla uzayacak zaten çok normal bu
Oyku123 Tazeanne41 benimde kizimin saclari cok kisaydı dalin kullaniyodum tavsiye uzerine jonhson bayb ışıldayan parlaklık sampuanina gectik cok guzel uzatiyor sacları epey farketti.
Asilturk Tazeanne41 değerlerine bir baktırın saglıksal bi eksiği yoksa ya sizin sacınız ya da esinizin sac yapısına cekmıstır benım kızım da 2 yasında hala cok kısa kıvırcık gıbı değerlerne baktırmıştım bı sorun yoktu bana cekmıs😀
Mom091 Tazeanne41 1 yaş ve 2 yaş. Anca bu kadar uzadı. Elbet uzar bende saçını toplar bir toka takarım diye bekliyorum 2 yıldır😁
Mom091 Naciyedinc seviyorum seni tatlı kız❤️❤️ Ay nasıl büyümüş ya böyle alt alta bakınca hayret ettim😁