drcmerve Merhaba hanımlar 😊 doktorumuz bestiron Demir damlası yazdı henüz kullanmadık kızım 4 ay 7 günlük kullanan anneler bebeğiniz de kabızlık kusma herhangi bir belirti oldu mu? Doktor bu damla öyle şeyler yapmaz dedi ama yine de sormak istedim.
Berivan46 drcmerve bizde olmadi 6 bucuk aylik.icinde zeytinyagi var sanirim. Saglikocaginin verdigi 2 gunde dilini simsiyah yapti bestiron yapmadi
minesz21 drcmerve 4 aylıktan beri kullanıyorum şuan 15 aylık hiçbir yan etkisi olmadı tabi her bebek farklıdır siz kullandıktan sonra bebeğinizi gözlemleyin 🥰 içeriği temiz katkı maddesi yok onun için bir şey olacağını sanmıyorum 😘
alerjikbebekannesi drcmerve bizde kusma olmadı ama gaz ve kabızlık yaptı. Şöyle de bir durum var oğlum zaten çok gazlı, alerjik bir bebek olduğu için mide ve bağırsakları biraz hassas. 🙄
edsn1 drcmerve 2buöuk aylıktan beri kullanıyoruz hiçbir problem yaşamadık diğer birçok damla kabızlık yapıyor diye biliyorum