Arkadaşlar oğlum doğduğundan beri sütüm yetmediği için mama kullanıyorum. İlk kullandığımız mama aptamildi o kabız yapmadı ama çok gaz yaptığı için mama bitince başka bir mamaya geçiş yapmak istedim ve araştırmalarım sonucu similac almaya karar verdim. Şuan onu kullanıyoruz ama bebeğimde 2 haftadır kabızlık başladı ve yavrum çok rahatsız oluyor çok ıkınıyor yine yapamıyor. Anca ben vazelinle poposunu uyarırsam yapabiliyor. Sanırım bu mamayı da değiştirmek zorundayız. Sizin kullandığınız gaz ve kabızlık yapmayan gerçekten iyi bildiğiniz mama var mı? Bu akşam sadece anne sütüyle besleyip uyutayım kabızlığı gitsin diye uğraştım ama maalesef sütüm yetmediği için uyuyamadı mecbur yine mama verdim. Gerçekten memnun kaldığınız mamalar hangileri?