Necla_hazar__ 7 aydır doğum yaptım sezaryandan kalan göbeği var acil vermeliyim ama bir türlü gitmiyo yardımcı olurmusunuz2🤦♀️🥰
Gok_53 Necla_hazar__ aynı dertten kavruluyorum 😀 karar verdim bu aydan sonra sıkılaşmak için spora başlıyorum . Yemek yediğimde karnım 6 aylık gibi şişiyor açken löp löp sinirlerim bozuldu iyice . Karın egzersizlerine başlıcam YouTube de var inşallah işe yarar 😀
alpin-annesi Necla_hazar__ lanet sezeryan göbeği 🤦🏻♀️ 8 buçuk aydır benimle gitmiyor kafayı yiycem artık
Necla_hazar__ RuzgarMommys keşke dediğin gibi olsa mekikle göbek eritiyik dedim ilk denememde sezaryan yerimden 3 gün boyunca ağrı cektim
Necla_hazar__ Gök _53 benimde aynı şekilde açken göbek yok yemekden sonra göbek şişiyor bir ara leslie yaptım sonra bıraktım ama bende başlıycam ınsallh kurtulurum şu kilodan😜
Gok_53 Necla_hazar__ ayyy inşallah ya yoksa çıldırcam , gerçi daha sezeryan göbeğinden kurtulanı duymadım umarım bize umut olacak biri çıkar gelir buraya 😀
RuzgarMommys Necla_hazar__ canım 13 kilo almıştım 7 si doğumdan sonra gitmişti 2 3 kilonda kendiliğinden gitti Kaldı işte bi göbekle 4 kilo :/ Daha hic rejim.yapmadim