Mltmokty
Bebeğim 5 ay 15 günlük 1 ay sonra işe başlayacağım ve bebeğime kayınvalidem bakacak bugün odasını ayırdım alışması için şuan uyuyor yaklaşık bir saattir aramızda banyo var yani iki odanın arasında kapılarımız açık ama ben kendimi boşlukta hissediyorum bazen aramızda yatıyordu bazen yatak odasında beşiğinde yatıyordu çok tedirginim Allahım inşallah alışması kolay olur🙏🏻