Nisan_heja Kızlar napicam ya gerçekten doktorlar falanda cikacak diyo ama benim hiç umudum yok tık yok yani öyle şişmeymiş oymuş buymuş hic ya 😑😑 onunla yaşıt olanlar bütün dişlerini cikarcaklar hemen hemen ya
[silindi] Nisan_heja canım oğlum 15 aylık yeni yeni çıkarıyor zaten aylarca belirtisi olmuyor birden şişiyor bir haftada patlıyor ama biliyormusun böyle daha iyi üst üste çıkarınca daha kolay oluyorlar hepsini birden çıkarıyorlar kızımda 14 aylıktı diş çıkardı korkma yani😇
[silindi] Nisan_heja çok değil uykusu gayette güzel ön dişler çıktı şimdi kök diş çıkıyor bir gün tek ateşi çıktı ama İnan daha rahat oluyor diş döneminde bebekler çok zayıflar oğlumda bir şey olmadı çünkü bebeklerde daha zor oluyor şimdi büyükler artık🙂
03032014 Nisan_heja umarım detaylı kan tahlili falsn yaptırdık ama hiç bı sorunu yok nıye cıkmıyor anlamıyorum aylardır damakları da şiş ama patlamıyo
Papatyaseverr Nisan_heja bizde 13. Aya giricez daha 3 tane dişimiz cıktı ne kadar geç o kadar iyi takılma doktorumuz normal diyor 16. Mı 19. Aya kadar mı ne normalmiş 😊
Baltenekem Nisan_heja benim yeğenim de nerdeyse 1 buçuk yaşına doğru çıkarmıştı kaç doktora sormuşlardı. Ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi demişlerdi. Sonra 2 şer 3 er çıkarmıştı peş peşe. Siz de içiniz rahat olması için bi doktora danışabilirsiniz ama yeğenimden gördüğüm kadarıyla endişelenecek bi durum yok gibi geliyo bana
Ebru2ozturk Nisan_heja üzülme canım çıkar benim kızım da 13 aylık bir dişi var geç çıktı doktor vitamin verdi sizinde çıkar aniden inşallah
SZA Nisan_heja benimde aynı canım 13 ay 7 günlük hiç disimiz yok ama eşimin 16 aylık çıkmış ilk dişi sanırım ona benzedi
SZA Nisan_heja yürüyormu peki desteksiz benimki sanırım cesareti yok parmağımdan tutup nerdeyse koşacak öyle gidiyir bıraktığım an adım atmıyor bunada uzuluyrum 😔
Annesizanne Nisan_heja inşallah çıkar canım kötü düşünme çıkmasa bile tedavisi var diye biliyorum yani illaki üzülme