busra_02 Kızlar ilk doğumum normal oldu suan hamileyim oğlum 1yaşında bu doğumumu Allah nasip ederse sezeryan istiyorum bana bilgi verirmisiniz ne kolaylığı var ne zorluğu var normal doğum sonrası eski hayatına geri dönüyorsun ama doğum süreci çok sıkıntılı ağrılı geçiyor o yüzden bu sefer sezeryan diyorum
alpin-annesi busra_02 sezeryanda da doğumdan sonraki süreç biraz zorlu geçiyor. Ben sezeryan yaptım bi sonraki hamileliğimde Allah nasip ederse normal yapmak isterim biraz pişman oldum ben sezeryan yaptığıma.
Asenana busra_02 normal doğumda bi kaç saat sanci çekiyorsun ama çok şiddetli. Sezeryan da 4 5 gün acı cekiyorsun ama şiddeti daha düşük Ben öyle düşünüyorum:)
Mom0911 busra_02 normal doğumda doğum süreci ağırlı geçiyorsa , sezeryan ise sonrası ağır geçiyor . Her doğumun kendi zorlukları var tabiki. Ama sezeryan yaptığım hangi tanıdığım,akrabam,arkadaşlarım varsa hepsi normal doğum tavsiye ettiler bana
busra_02 alpin-annesi çevremde bir kaç kişi epidural sezeryan tercih ediyor bu doğum türünden mi doğum yaptınız
alpin-annesi busra_02 spinal oldum ben doğum sırasında ve sonraki birkaç saatte problem yoktu ayağa kalkma ile başladı tüm sıkıntılar. 8 ay 10 günlük bebeğim hala ara sıra dikiş yerimde ağrı oluyor ve sezeryan göbeği denen şey yerleşti kaldı gitmiyor 🤦🏻♀️
busra_02 Asenana evet normal doğum aklıma geldikçe irkiliyorum aklımdan çıkmıyor sezeryan da uygulamalara uyarsan ağrı çekmezsin diyorlar siz sezeryan mı yaptınız
Esmece Asenana Bu kişiden kişiye göre yapılan operasyon ile de alakalı bir durum işin ehli bir doktora dusersen ne ala..
Asenana busra_02 evet spinal sezeryan oldum ve hiç pişman olmadım☺ sadece bir hafta oturma yat yoksa basın çok ağrır dediler bol kafein al dediler bol bol yürü dediler. Hepsini yaptim 4 5 güne toparlandim. Eğilip kalkmak da 15 günü buldu ☺
bikerem busra_02 2 kere sezeryan oldum bir de normal dogum.sezeryanda ne ameliyat sirasinda ne sonrasinda hicbirsey hissetmedim 6 saatte uyusukluk gecti ve direk kalktim. Hic yatmadim. ( ki bende 15 gun sonda takili kaldi dogum bitince yeni bir ameliyata indim 3.5 4 saatte ciktim) sondami belime bagladim ilk gun bile hep ayaktaydim. Basagrisi vs hic yasamadjm sadece boynum tutuldu. Kahve bitter cikolata ve bolca hosaf tukettim hastanede. Cok cok rahattim simdi 5 aylik
Sumeyraas busra_02 bende sadece ilk gün omzumda ağrı vardı o da gazdan oluyormuş öyle dediler. 6 saatte bir iğne vurdurdum. İğne vuruldukça rahatladım. Doğum esnasında başını çok hareket ettirmezsen baş ağrısı olmaz diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum tabi.
Badeekus busra_02 normal doğur bak işine yavrum sezeryan oldum mafoldum 20 gün kulaklarım basıldı duymadım ağrısı cabası böbreklerimi almşlar sanki 🥺 ne 3 günde toplanmasi 1 ayı buldu kendime gelmem yüzde birlik kötü kısmına geldim sansızsan deneme bile sezeryan🤣
Mlsldy busra_02 epidural normal doğum yaptım ağrı sancı sızı hissetmeden doğum sürecini atlattım. İkinci bebeğim olursa yine epidural normal doğum tercih ederim kesinlikle.
cennetim18 Aslinda dogum seklini genelde doktorlar belirler saglikla gelsin bebisiniz insallah sezeryan genelde zorunlu durumlarda yapiliyor ben doguma gittigimde bebek iri sezeryan olabilirsin dediler ama normal dogum oldu sukur sadece o gun dogum olana kadar sikinti sonrasi rahat oluyor
Mbal Sumeyraas benim kalçamda ağrı kesici iğne yapılan yerim hala ağrıyor. Sizin geçti mi? 1.5 ay oldu.
Bal91 busra_02 benim ilk doğumumdu normal başladı sezeryanla bitti tabi ilk günler ağrın sızın oluyor illaki ama 4 5 güne toparlıyorsun ben şiddetli bir gün bile ağrı çekmedim çok kolay atlattım hatta kendime kızıyorum az naz yapsaydım diye 😊bu süreçler herkese göre farklılık gösterir tabi canım