Esralya Merhabalar kızım 18 bucuk aylık bu aralar kendi kendine çok gülüyor kahkaha atıyor. ilk basta gece uyutcağım zaman yapıyordu şimdi gün içindede yapmaya basladı varmı bu durumu yasayan
Zekimurendebizigorecekmi Esralya Ayy evet var bazen korkuyorum hatta 🙄 Ama şaka yapıyor gibi de anlamadım 🤷🏼♀️
Zeynepalya_ve_annesi Esralya benim kızda yapıyodu tamda uyutacağım zaman inatla ben yatırıyorum o kalkıyodu sonradan geçti 18 ay 18 günlük
Vanilya Esralya Benim kızım her gece 2 de uyanıyor oturuyor gülüyor oynuyor ve karşı tarafı gösterip ağız dolusu heyecanla konuşmaya çalışıyor. 4 e 5 e kadar sürüyor bir haftadır yeni huy edindi. Açıkçası korktum Yani korkuyorum da. Orada ne var diyorum götürüyorum bakıyoruz ama yok devam ediyor yine. İki oynasa gözü hep orda. Bu da normal mi acaba ya?
BARTUMOM Vanilya bu benim oğlumda da var 3 aylık fob perdenin olduğu köşeye bakıp gülüyor kıpırdıyor eşimle bakıyoruz ne var orda diye tırsıyorum valla 😂
Serapp__ Saripapatyammm Ya bende böyle düşünüyorum bazılarına hurafe gelir belki ama Cenabı rabbimin o güzel melekleri güldüyor deyip mutlu oluyorum. Benim kızım çok sık yapmıyor arada uyutacağım zaman duvara bakıp gülüyor eliyle gel gel diye sesleniyor. İlk zamanlar bende çok tırstım ama sonra bir hocaya sordum melekler güldürüyor annesi dedi. Umarım böyledir yani
PudraKokusu Esralya bnmki 5 aylik oda yapiyor, gece riyasinda da kahkaha atiyor, bencr cok normal, gulmek yeni öğrendigi birsey cunku aklina geldikçe gülüyor 😀😀
Zekimurendebizigorecekmi PudraKokusu Canım 5 aylık bebek için normalde artık kendini bilen nerdeyse 2 yaşına gelmiş bebek için çok normal değil bence
Vanilya Zekimurendebizigorecekmi Evet canım görüştük tekrar ederse gelin dedi haftaya gidiyoruz başka bir pedagog a.
Bugrababy Esralya bence normal karşılarında biri varmış gibi konuşurlar gülerler oyuncaklarını canlandırırlar. Çocukların gelişimlerinde buda var. Güzel birşey. Bende küçükken aynayla çok konuşurdum hala bazen kendi kendime konuşurum. Rahatlama yöntemi. Özgüven kazanmak için de yardımcı. Kendi haline bırakın bence. Annem de aynalarla konuştuğumu görse hocaya falan götürürdü sanırım 😂😂
Zekimurendebizigorecekmi Vanilya Ben şöyle düşünüyorum .. şimdi bizim çocukların etrafında oynayacakları kimse yok acaba hayali arkadaş falan mı yaratıyorlar kendilerine 🤔 mesela Bende konuşurdum kendi kendime çevremde kimse olmayınca .. hayali arkadaş içinde çok pozitif şeyler okumuştum
Saripapatyammm Serapp__ Belirgin bariz bir yere odaklansa belki korkarimda :) boyle gulmeleri duymustum daha once. Guldurur oyun oynarlarmis diye. Sonucta bebeklerimiz günahsiz melek onlarin gordugu seylerden zarar gelmez diye inaniyorum 🌸
Vanilya Zekimurendebizigorecekmi Ama bu korkuyor belli Yani. Gösteriyor ona kızıyor Yani orda bişey olduğunu düşünüyor gibi. Normal bir konuşma değil Yani.
Zekimurendebizigorecekmi Vanilya Alla allaaa evet bu farklı bi durum . Benim küçük kuzenimde tavana bakıp örümcekler geliyor diye ağlar annesine sığınırdı . Pedagog gördüler mi bilmiyorum inanırmısınız bilmem ama klasik hocaya götürdüler okudu falan sonra duymadık öyle bişeyini 🤷🏼♀️
Vanilya Zekimurendebizigorecekmi Görüşücez bakalım haftaya canım bir. Yani bir haftadır her gece 2 de uyanıyor 4-5 e kadar aynı şeyler değişik geldi banada. Pazartesi çocuk doktoruna çarşamba da pedagog a gidicez bakalım ne diyecek