40 gunluk bebeğim uyumuyor. emdiikten sonra gaz cikarip alti temiz sekilde yatiriyorum ne yaparsam yapyim uyumuyor. ogurerek uyaniyor kan tahlilleri temiz. kusamyor ama ogurmesi cok fazla ne yapmam gerekiyor. gaz damlasi var ama. ise yaramyor. emzir gaz cıkar alt al tekrar emzir hep başa dönüyoruz. aglarken sadece memede sakinlesiyor