Biscolataerkegim ben değil siz anlamak istemiyorsunuz ben oraya üstte kalsın yazmışım.herkes kaynana postuna girip yorum yapıyor,burayada girip bi ustte kalsın yazılmıyor diyorum.ben yazıyorum diyorum yazmayanlar yazsın diyorum..aynı şeyi tekrar tekrar anlatmaktan sıkıldım.ellerimi yormak istemiyorum boyle boş yorumlara cevap vererek.uzatmaya gerek yok artık