Pamuguum baba dede mama çok net ve sürekli söylüyor. Veee ve gel demeye calısıyor. Gel gel hareketi yapıyor, baybay, alkış, çak beşlik, merhaba hareketlerini yapıyor. İşaret parmağını kullanmıyor. 1 ay öncesi, birşeye işaret ettiğimde suratıma bakıyodu, şimdi şaret edilen yere bakıyor, ama kendisi işaret etmiyor. Baş parmak ve işaret parmağını birşey alırken kullanmıyordu( daha çok avuçlama ve başparmağı ile sıkıştırıp almaya calısıyordu) dün farkettim işaret parmağı ile baş parmak hareketi ile yapıyor. İsmi ile seslendiğimde bazen bakmıyor, bazen bakıyor. Tonlamasını sert yaptığımda bakıyor.