Derya_atar canım 1-1,5 tatlı kaşığı pirinç ununu yarım çay bardağı suyla karıştırarak pişiriyorsun, bayağı bir koyu kıvamı oluyor, üstüne anne sütü sağıyorum ben 25/30 cc kadar, tabağa aldığım pirinç ununu soguyunca sütümden azar azar katarak mama kıvamı veriyorum açıyorum. bebeğin benimki gibi kücükse bi tık daha cıvık yapabilirsin ☺️