Seddori46 Bebeğim 3.5 aylik sütüm çok az ve bebeğim emmek istemiyor mama veriyorum su an çok fazla ağlıyor mamayla ilgisi olabilirmi ve ne yapabilirim süt arttırmak için denediginiz kesin bir yol var mı lütfen yardımcı olun ### acil
uykusuzMoMm Seddori46 mama ne kdr verdınız aptamıl ise vermeyın gaz yapıyor kabızlık yapıyor doymamış olabılır cnm
Egelim Seddori46 Bol su, dinlenme ve yeşillik. İmkanınız varsa düzenli bestlak damla kullanın, bende çok işe yaramıştı. Mama gaz yapmış olabilir, aptamil bizde de gaz yaptı, hipp çok iyi, birde hipp combiotic deneyin olmadı.
DaisyMom Seddori46 75 ml az degil mi ? Doymuyor olabilir mi cunku benim bebegim 40 gunluk mama verdigim zaman 60 ml iciyor. Bazen doymuyor beni emiyor.Oyle sakinlesip uyuyor.Bebegin kilosunu 56 ile böl cikan sonuc kac ml icecegini gosterir.Benim de sutum cok olmuyor ozellikle gece uyumadigim zaman gun icinde cok emziremiyorum.Ama gece biraz uyusam gun icinde hep beni emiyor.Uyku cok onemli.Birde bol su.
uykusuzMoMm Seddori46 doymamış o bıraz daha verın 3 aylıkken benım oglum 120 cc içiyordu iştahlı bır bebek tı
Bebegimm1 Seddori46 75ml bence çok az ben hem emzirip hem mama veriyorum 120cc iciyor en geç 3 4 saatte 1 veriyorum 3ay 3gunluk siz olcegi arttirin doydugunda diliyle iter fazlaligida kusar alttan ustten gazini kontrol edin hangi marka kullaniyorsunuz bilemiyorum mamadan dolayi da gaz yapabilir tekrarlarsa farkli mamayi deneyin
Edanurcerkez Bol su için ve uyku çok önemli inanın bedeninizin yorgun olmaması gerek. Benim sütüm bu yüzden azalmıştı vücut dinlenmeyip uykusuz kalınca süt bezleri çok yavaş çalışır.
Seddori46 DaisyMom gün içerisinde sürekli ama içiyor su an en son içti 15 dk uyudu ve ağlayarak uyandı halada ağlıyor
Asenana Seddori46 bol su, sık sık emzirmek ve uyumak dinlenmek. Stres yapma ayrıca sütüm kesilcek diye kesilirse mama veririm aç kalcak hali yok! Bu kafada ol 2 3 güne artacak bak görürsün inşallah kuzum. Ama 75ml bebeğine çok az mama kutularında aylara göre verilmesi gereken miktar yazar bak oraya ona göre ver
DaisyMom Seddori46 belki gaz kabizlik sorunu olabilir.Mamasinin icine 1 cay kasigi hakiki zeytinyagi koyun ben oyle yaptim 3 gundur yapamiyordu 1 gun boyunca surekli mamasina zeytinyagi kattim 4 sefer.Gece sulu birsekilde yapti ve cok rahatladi.O sekilde arada zeytinyagi katin mamaya.gogsunuzu istemiyormu.Istemiyorsa mamayi eds emzirme sondasiyla deneyin egerki denemediyseniz.Gogsunuzu cekecegi icin rahatlayacaktir.Nerde uyuyor bebeginiz.Ben bi yarim saat veya bi 20 dk kucagimda uyuyor oyle yatiriyorum.
Talha-kurt Seddori46 canım bebeqin doymuyor belli ne kdr veriyorsan biraz daha fazlasnı ver bebelac kullanıyorm ben memnunm
Seddori46 Talha-kurt bende bebelac gold kullanıyorum su an denicem biraz daha fazlasını ama kabızlık yapıyor bu defa da ona ne yapabilirim
20Elif26 Seddori46 bu dönem en çok sütun azaldigini hissettiginuz dönem ben o kadar uğraştım ki ve herkes sütün az dedi şuan 2 yaşında sütten nasi keserim postu açtım 😂. Yapmanız gereken ilk şey siz emzirdikce süt geleceğine inanmaniz asla pes etmeyin her beş dk da bir damla bile gelecek olsa emzirdim çünkü oğlum asla mama icmiyordu ve hep ağlıyordu açtı çünkü bennde ağlıyordum bı yandan sağıp bı yandan emzirdim bende ağladım ama baktım olmuyor Allah’ım sen verirsen bu sütü bebeğimde doyar öncelik tek şey inanmak. Bol bol su için. Sonrasında sıcak kompres yapın sıcak su tutun su torbasi koyun inanın çok işe yarar şimdi tavsiyelerimi söyleyeyim size Her gün iki yumurta öğlenleri de bir kaşık yulaf bir hurma bir bardak süt ve kuru inciri bilendir ile çekip için inanılmaz süt yapar her gün mutlaka yapın yulafi artırabilirsiniz düzenli en az bir ay için mutlaka ara öğün yiyin dereotlu salatalar yapın. Mayalı şeyler yoğurt ayran gibi bunari çok tüketin. Boza mesela. Biraz gıda takviyesi alabilirsiniz damlalar veya süt kalitesi artırıcı ilaç değilde takviyeler var doktorum bana mom ile başlayan bı hap var onu önermişti. Maden suyu için. Ama maydanoz nane eksi bol tuzlu turşu tarzı şeyleri azaltın sütü artıran şeyler kadar azaltanlara dikkat edilmesi gerekir biraz uzun oldu umarım işe yarar.
havva57 Canım benim 1.rezene çayı 2.Bol yeşillik özellikle dereotu Malta içeceği e bebekte satılan Bulgur pilavı 5.bol bol su Kayısı,üzüm,dut hoşafı kendi şekeri ile petibör bisküvi süt laktozsuz , yoğurt ve et ve balık ürünleri tüket sağlıklı uyku ☺️ Miniğimize bol bol süt olsun inşallah ☺️Rabbim bütün analara güç kuvvet sabır versin 🤲🏼
20Elif26 havva57 malesef rezene doğru bilinen yanlışlardan biriymis rezene birden çok çeşitte bir bitkiymis ve bazı türleri sütü azaltiyormus ben tüketmeyi kesmiştim bir sure sonra araştırmaları okuduğum için söylüyorm boş internet yazısından değilde lütfen yanlış anlamayın bilgilendirmek amacı ile bazı profesörler önermiyor
06012021 Seddori46 canim tahin helvasida cok güzel süt yapiyor bol bol yesillik ye kuri incir ye bol su tüket insallah sütün artacaktir
20Elif26 Seddori46 birde burda kuru dut haşlayıp içenler çok memnunum diye yazmıştı bulgur pilavı da çok çok iyi süt artırıyor öğlenleri dereotu salatasi ile biraz bulgur yiyinn ohh gelsin sütler
20Elif26 Seddori46 tamam canım mamaya çok alıştırma bu kez emmek istemeyebilir göğsünü sürekli ver çektikçe göğüs onu anlıyor buda başka bir olay inan bende çok mücadele ettim günlerce ağladım ama süt gelir sıcak dus motivasyon bol uyku ve su inanç dikkatli beslenme hepsi birleşince süt 👍