Ebrugoktug08 bay bay night uyku damlası sanırım bahsettiğiniz. Biz de doktorumuzun önersiyle kullandık. 8 aylıktı kullanmaya başladığımızda. Bir kutuyu bitirdik. Biraz düzene soktu uykularını. . Aslında zaten bir uyku düzeni vardı, aynı saatte yatıyordu her akşam ama bir ara çok sık uyanmaya başlamıştı. Tekrar uykuya döndürmemiz de çok kolay oluyordu ama uykuda kalma sıkıntımız vardı. Nispeten iyi geldiğini söylebilirim.